- Strona główna
- Postępowanie ID 1115027
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1115027 :
KIS.26.5.2025 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Kosin
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-22 13:46:00
-
Składania2025-05-28 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-28 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 504 206-900
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy realizacji zamówienia pn. „Dostawa artykułów spożywczych” na potrzeby Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Starachowice, ul. Radomska 45 27-200 Starachowice NIP 664 190 91 50 REGON 291009892/ Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, NIP: 6641035461, REGON: 290017501, tel.: 41- 274-71-92, e-mail sekretariat@cus.starachowice.eu reprezentowane przez Panią Wiolettę Grosicką Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie
prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania
zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość
jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł wprowadzonego Zarządzeniem Nr
48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych
w Starachowicach z
dnia 28 grudnia 2023. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. OPIS PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Centrum Usług Społecznych do siedziby Zamawiającego – Klub Integracji Społecznej ul. Aleja Armii Krajowej 28/104, 27-200 Starachowice
Oznaczenie wg. wspólnego słownika kodów CPV:
15800000-6 – dostawa artykułów ogólnospożywczych
3 . ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
3.1. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania).
3.2. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę, wniesienie do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Aktywności Społecznej mieszczącej się pod adresem w Starachowicach Aleja Armii Krajowej 28 - Galerii Skałka Klub Integracji Społecznej box 104.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Maksymalny termin realizacji zamówienia to 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oraz doświadczenie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem;
5.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualny wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru, z którego wynikać będzie, że prowadzą działalność gospodarczą.
5.4. Nie wyrządzili szkody poprzez niewykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz szkoda nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat przed rozpoczęciem zapytania.
5.5. Nie są w stanie likwidacji ani nie ogłoszono wobec nich upadłości.
5.6. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego.
5.7. Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
5.8. Nie posiadają wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej; komplementariusza spółki komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej; członka organu zarządzającego osoby prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
5.9.Nie otrzymali sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5.10. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5.11. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia –
wzór załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERTY
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem
wszystkich opłat i podatków ewentualnych upustów i rabatów oraz innych kosztów w tym dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę kryterium cenowe.
Kryterium wyboru oferty:
100 % - cena oferty brutto.
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
----------------------------------------- x 100 %
cena brutto badanej oferty
6.1 Zamawiający uzna i wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.
6.2 Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
6.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub dokumentów lub
poprawienia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy.
6.4 Zamawiający ma prawo anulować postępowanie, jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które zawierają cenę brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
6.5 Jeżeli cena w ofercie zawierającej najniższą cenę, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji tejże ceny, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Wykonawcę.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
7.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
7.2 Podane ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty musi być wyrażona w PLN.
7.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7.4 Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim (każdy dokument złożony w języku innym iż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski).
7.5 Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
7.6. Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnego portalu openNexus wraz z wymaganymi załącznikami załączonymi do postępowania.
7.7. Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.
7.8. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty.
7.9. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać oferenta do wyjaśnień/uzupełnień oferty.
7.10. Termin składania ofert upływa 28.05.2025 r. do godz. 08.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
7.11. Otwarcie ofert nastąpi 28.05.2025 r. o godz. 08:05.
8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW PŁATNOŚCI
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 664-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
9. INFORMACJE DODATKOWE
9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czym poinformuje stosownym komunikatem platformie zakupowej openNexus.
9.3. Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.
9.4. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować do zamawiającego poprzez stronę internetową platformy zakupowej openNexus.
Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:
Część merytoryczna: Pani Magdalena Kosin mail: magadalena.kosin@cus.starachowice.eu
Część proceduralna: Pani Irmina Senderoska mail: irmina.senderoska@cus.starachowice.eu
10. Załączniki:
10.1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie oferenta Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
10.2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań
10.3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
10.4. Załącznik nr 4 i 4a - Klauzula RODO
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
