Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 20:55:06
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 709540
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 709540 : ZOG.261.47.2022.BJ Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej - mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych w okresie od stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Beata Jackowska
    • Organizacja
      Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    • Oddział
      Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2022-12-23 11:36:00
    • Składania
      2023-01-03 14:00:00
    • Otwarcie ofert
      2023-01-03 14:15:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Bony 2023 załącznik 1.pdf pdf 80.91
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Bony 2023 załącznik 2.pdf pdf 55.06
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Bony 2023 załącznik 4.pdf pdf 89.64
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Bony 2023 załącznik 5 wzór umowy.pdf pdf 84.24
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Bony 2023 załącznik 6 wzór umowy RODO.pdf pdf 81.14
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Zapytanie ofertowe bony 2023.pdf pdf 96.46
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Bony 2023 załącznik 3.pdf pdf 60.3
    2022-12-23 11:36:00
    Postępowanie
    Protokół otwarcia ofert bony 2024.pdf pdf 95.31
    2023-12-27 15:35:41
    Publiczna wiadomość
    Informacja o wyniku postępowania bony 2024.pdf pdf 81.77
    2023-12-27 15:39:02
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2023-12-27 15:39:02
    Mariola Klejna Zamawiający prezentuje informację o wyniku postępowania na realizację zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych w okresie od stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.

    Załączniki

    • Informacja o wyniku [...].pdf
    2023-12-27 15:35:41
    Mariola Klejna W załączeniu protokół otwarcia ofert.
    Mariola Klejna

    Załączniki

    • Protokół otwarcia of [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych w okresie od stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej - mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych. Pomoc w formie niepieniężnej ma postać ogólnie dostępnych w handlu detalicznym podstawowych artykułów żywnościowych i chemicznych, do odbioru których podopieczni będą uprawnieni na podstawie bonów emitowanych przez Zamawiającego, identyfikujących uprawnienia wynikające z wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej decyzji przyznających zasiłki stałe, okresowe oraz celowe. Odbiór towarów odbywać się będzie w sposób ciągły, od poniedziałku do soboty, w godzinach otwarcia placówek, to jest co najmniej od 08.00 do 14.00, w placówce handlowej zlokalizowanej na obszarze miasta Boguszowa-Gorc. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe (w tym piwo), wyroby tytoniowe, kawa naturalna. Niedopuszczalny jest także jednorazowy odbiór większych ilości (powyżej 3 sztuk jednego rodzaju) artykułów. Zamawiający wymaga, by artykuły wydawane osobom uprawnionym były w pełni wartościowe oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga, by te same artykuły stanowiły przedmiot handlu w ogólnej działalności placówki, w której realizować uprawnienia będą Klienci Ośrodka. Podopieczni OPS, za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.), realizują zakup artykułów w placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania, z zastrzeżeniem wydania w terminie 5 dni do zakończenia miesiąca – wówczas bon zachowuje ważność przez 10 dni od daty wydania. Po zakończeniu miesiąca, w terminie 7-iu dni, Wykonawca dostarcza do Zamawiającego dokumenty niezbędne do rozliczenia: zestawienie wg załącznika nr 3 do ogłoszenia, zrealizowane bony za określony, poprzedni miesiąc wraz z dowodami zakupów – paragonami. Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga dokonania przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów alkoholowych, w tym piwa, tytoniowych i kawy naturalnej) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na środki czystości dotyczy wyłącznie artykułów higienicznych, chemicznych. Podany "koszyk zakupów" zawiera przykładowe artykuły wytypowane do obliczenia ceny ofertowej. W ramach zadania osoby korzystające z pomocy mają możliwość zakupu również innych artykułów żywnościowych, na przykład mięsa, wędlin, wyrobów garmażeryjnych itp. oraz artykułów higienicznych. 1 rok - 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności 10% Ocena dotyczy punktacji za określenie maksymalnego terminu płatności za wykonanie usługi. Ilość punktów zostanie określona w następujący sposób: 14 dni – 5 pkt; 21 dni – 10 pkt. Termin płatności 21 dni Zamawiający uznaje za maksymalny. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Stała dostępność asortymentu wykraczającego poza koszyk zakupów 10% ocena dotyczy stałej dostępności w placówce żywności niewymienionej w koszyku zakupów. Ilość punktów zostanie określona w następujący sposób: stała dostępność świeżego mięsa (drobiowego i wieprzowego) oraz wędlin – 10 punktów; stała dostępność samego mięsa (drobiowego i wieprzowego) lub samych wędlin – 5 punktów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    639

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć