Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 07:05:45
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1050726
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1050726 : DPŚ.26.2.2025 Świadczenie usług prawnych w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Starachowicach

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Elżbieta Krucińska
    • Organizacja
      Urząd Miejski Starachowice
    • Oddział
      Centrum Usług Społecznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-21 14:22:00
    • Składania
      2025-01-28 09:30:00
    • Otwarcie ofert
      2025-01-28 09:35:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


    Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1, gdyż wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 zł.

    1. Przedmiot zamówienia.

    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących poradnictwo prawne w związku z realizacją Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2023-2026 na terenie Gminy Starachowice.

    1.2. Planowana ilość usług w okresie ich świadczenia wynosi 86 godzin indywidualnych konsultacji dla osób z rodzin dotkniętych przemocą domową w tym:

    a)prowadzenie indywidualnych konsultacji i poradnictwa prawnego dla osób doświadczających przemocy domowej i osób stosujących przemoc domową, głównie w ramach procedury „Niebieskie Karty”,

    b) udzielanie pomocy prawnej w przezwyciężaniu trudności opiekuńczo-wychowawczych,

    c) pomoc w przygotowaniu dokumentów i pism procesowych,

    d) prowadzenie bieżącego doradztwa prawnego w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej,

    e) przekazywanie informacji na temat możliwości pomocy osobom doznającym przemocy domowej, ich uprawnień oraz danych instytucji realizujących pomoc dla osób doznających przemocy domowej/osób stosujących przemoc domową,

    f)współpraca z Gminnym Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy
    Domowej oraz z Grupami Diagnostyczno-Pomocowymi,

    g) prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań.

    1.3. Usługi świadczone będą w Punkcie Interwencji Kryzysowej w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach przy ul. Majówka 21a.

    1.4. Dyżury specjalisty muszą być realizowane w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach popołudniowych od 15.00 do 17.00.

    1.5. Każdy dyżur nie może trwać krócej niż 2 godziny zegarowe. Harmonogram realizacji usługi będzie ustalony indywidualnie po wyłonieniu Wykonawcy.

     

    2. Warunki udziału w postępowaniu.

    Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia osobiście w tym celu konieczne jest posiadanie:

    a) uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;

    b) minimum trzyletnie doświadczenie związane z udzielaniem porad prawnych;

    c) minimum trzyletniego doświadczenia w udzielaniu porad prawnych osobom doznającym przemocy i/lub stosującym przemoc.

          

    3. Termin wykonania zamówienia.

    Wymagany termin realizacji zamówienia:

    od dnia podpisania umowy do 16.12.2025 r.

     

    4. Kryteria oceny ofert.

    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:

    4.1.  Cena ofertowa – waga kryterium 50%

    4.2.  Inne kryteria – doświadczenie wyrażone  okresem pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc domową – waga kryterium 50%

     

    4.2.   Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

    4.2.1.   Cena ofertowa – waga 50%

     

                  cena najniższa brutto*

    C = -------------------------------------- x 50 pkt

             cena brutto oferty niepodlegającej odrzuceniu

     

    * spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; 1 punkt oznacza 1%

     

    a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

    b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

     

    4.2.2. Inne kryteria – doświadczenie – waga kryterium 50%

    Zamawiający wymaga minimum trzyletniego doświadczenia w pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc za które wykonawca nie otrzymuje punktów.

    Punkty w tym kryterium będą przyznawane za doświadczenie Wykonawcy w udzielaniu porad prawnych  osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową przekraczające wymagane w warunkach udziału minimum.

     

    W kryterium można otrzymać  od 30 pkt  do 50 pkt.

    Punktacja w powyższym kryterium:

    30 pkt – czteroletnie doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub  osobom stosującym przemoc domową,

    40 pkt – pięcioletnie doświadczenie w udzielaniu porad  osobom doznającym przemocy domowej i/lub  osobom stosującym przemoc domową

    50 pkt – sześcioletnie i większe doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc.

     

    Zamawiający wymaga, udokumentowanie doświadczenia poprzez dołączenie do oferty rekomendacji/opinii/zaświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na stanowisku prawnika w instytucji pomocy społecznej lub organizacji pozarządowej działającej w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej.

     

    4.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów wyliczonych według powyższych zasad i wzorów. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.

    4.4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia  w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    4.5. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

     

     5.  Oferta winna zawierać:

    5.1. Kopie dokumentów poświadczających prawo do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;

    5.2. Kopie dokumentów poświadczających staż pracy;

    5.3. Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy lub/i osobami stosującymi przemoc (minimum trzy lata);

    5.4. Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
    z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    a także Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) na potrzeby prowadzonego postępowania;

    5.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 1);

    5.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2).

     

    6.  Płatność:

    Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy należący do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie w kwocie stanowiącej iloczyn faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu godzin i stawki za godzinę usługi.

    Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP: 664-19-09-150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.

     

     

                                                                                                                    





    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Klauzula informacyjna dot. Wyk poniżej 130 tys.docx docx 11.47
    2025-01-21 14:22:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1 -oświadczenie agresja na Ukrainę.docx docx 20.24
    2025-01-21 14:22:00
    Kryterium
    Załącznik nr 2-Oświadczenie-1.docx docx 18.93
    2025-01-21 14:22:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 porady prawne wiadczenie usług obejmujących poradnictwo prawne w formie indywidualnych konsultacji dla osób z rodzin dotkniętych przemocą domową 86 godz. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2447 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy należący do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie w kwocie stanowiącej iloczyn faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu godzin i stawki za godzinę usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 16..12.2025r. r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Doświadczenie 50% Zamawiający wymaga minimum trzyletniego doświadczenia w pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc za które wykonawca nie otrzymuje punktów. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - oświadczenie załącznik nr 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

    Załącznik nr 1 -oświ [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie załącznik numer 2. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

    Załącznik nr 2-Oświa [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    388
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć