- Strona główna
- Postępowanie ID 1050726
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1050726 :
DPŚ.26.2.2025 Świadczenie usług prawnych w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikElżbieta Krucińska
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-21 14:22:00
-
Składania2025-01-28 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-01-28 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) w
związku z art. 2 ust. 1 pkt 1, gdyż wartość zamówienia jest mniejsza niż 130
000 zł.
1. Przedmiot zamówienia.
1.1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących poradnictwo prawne w
związku z realizacją Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i
Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2023-2026 na terenie Gminy
Starachowice.
1.2. Planowana ilość usług w okresie ich świadczenia wynosi 86
godzin indywidualnych konsultacji dla osób z rodzin dotkniętych przemocą
domową w tym:
a)prowadzenie
indywidualnych konsultacji i poradnictwa prawnego dla osób doświadczających
przemocy domowej i osób stosujących przemoc domową, głównie w ramach procedury
„Niebieskie Karty”,
b)
udzielanie pomocy prawnej w przezwyciężaniu trudności opiekuńczo-wychowawczych,
c)
pomoc w przygotowaniu dokumentów i pism procesowych,
d)
prowadzenie bieżącego doradztwa prawnego w zakresie przeciwdziałania przemocy
domowej,
e)
przekazywanie informacji na temat możliwości pomocy osobom doznającym przemocy
domowej, ich uprawnień oraz danych instytucji realizujących pomoc dla osób
doznających przemocy domowej/osób stosujących przemoc domową,
f)współpraca
z Gminnym Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy
Domowej oraz z Grupami Diagnostyczno-Pomocowymi,
g)
prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań.
1.3. Usługi świadczone będą w Punkcie
Interwencji Kryzysowej w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
przy ul. Majówka 21a.
1.4. Dyżury specjalisty muszą być realizowane
w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach
popołudniowych od 15.00 do 17.00.
1.5. Każdy dyżur nie może trwać krócej niż 2
godziny zegarowe. Harmonogram realizacji usługi będzie ustalony indywidualnie
po wyłonieniu Wykonawcy.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia
osobiście w tym celu konieczne jest posiadanie:
a)
uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;
b)
minimum trzyletnie doświadczenie związane z udzielaniem porad prawnych;
c) minimum trzyletniego doświadczenia w udzielaniu porad
prawnych osobom doznającym przemocy i/lub stosującym przemoc.
3.
Termin wykonania
zamówienia.
Wymagany
termin realizacji zamówienia:
od
dnia podpisania umowy do 16.12.2025 r.
4. Kryteria
oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
4.1. Cena ofertowa – waga kryterium 50%
4.2.
Inne kryteria – doświadczenie
wyrażone okresem pracy z osobami
doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc domową – waga
kryterium 50%
4.2.
Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
4.2.1.
Cena ofertowa – waga 50%
cena najniższa brutto*
C =
-------------------------------------- x 50 pkt
cena brutto oferty
niepodlegającej odrzuceniu
* spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu; 1 punkt oznacza 1%
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium
„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w formularzu
ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać
wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia.
4.2.2.
Inne kryteria – doświadczenie – waga kryterium 50%
Zamawiający wymaga minimum
trzyletniego doświadczenia w pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub
osobami stosującymi przemoc za które wykonawca nie otrzymuje punktów.
Punkty w tym kryterium będą
przyznawane za doświadczenie Wykonawcy w udzielaniu porad prawnych osobom doznającym przemocy domowej i/lub
osobom stosującym przemoc domową przekraczające wymagane w warunkach udziału minimum.
W
kryterium można otrzymać od 30 pkt do 50 pkt.
Punktacja w powyższym
kryterium:
30 pkt – czteroletnie
doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową,
40 pkt – pięcioletnie doświadczenie
w udzielaniu porad osobom doznającym
przemocy domowej i/lub osobom stosującym
przemoc domową
50 pkt – sześcioletnie i większe
doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub
osobom stosującym przemoc.
Zamawiający wymaga, udokumentowanie
doświadczenia poprzez dołączenie do oferty rekomendacji/opinii/zaświadczenia
potwierdzającego zatrudnienie na stanowisku prawnika w instytucji pomocy
społecznej lub organizacji pozarządowej działającej w obszarze przeciwdziałania
przemocy domowej.
4.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie
uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów wyliczonych według
powyższych zasad i wzorów. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego
zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
4.4. Jeżeli nie można wybrać oferty
najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam
bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.5.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Oferta
winna zawierać:
5.1.
Kopie dokumentów poświadczających prawo do wykonywania zawodu adwokata lub
radcy prawnego;
5.2.
Kopie dokumentów poświadczających staż pracy;
5.3.
Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie w pracy z osobami doznającymi
przemocy lub/i osobami stosującymi przemoc (minimum trzy lata);
5.4.
Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE
a także Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z
2019 r., poz. 1781) na potrzeby prowadzonego postępowania;
5.5.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 1);
5.6.
Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2).
6. Płatność:
Płatność nastąpi przelewem na rachunek
bankowy należący do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci Wykonawcy
miesięczne wynagrodzenie w kwocie stanowiącej iloczyn faktycznie zrealizowanych
w danym miesiącu godzin i stawki za godzinę usługi.
Ponadto w związku z centralizacją VAT
Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa
podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
NIP: 664-19-09-150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a,
27-200 Starachowice.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
