- Strona główna
- Postępowanie ID 1100550
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100550 :
- Dostawa artykułów spożywczych
Wystawiający
-
UżytkownikMalwina Pawełas
-
Organizacja
-
OddziałNU - Zamówienia i Umowy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-25 09:04:00
-
Składania2025-04-30 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-30 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę artykułów spożywczych.
Wymagania Zamawiającego:
1. Dostawa wg zamówień Zamawiającego w okresie: od zawarcia umowy do 30.04.2026 r. .
2. Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe pisemne zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4. Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
5. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
7. Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie.
8. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
9. Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
