- Strona główna
- Postępowanie ID 1102982
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1102982 :
Dostarczenie w formie usługi na okres 12 miesięcy, platformy do przeprowadzania testów phishingowych oraz szkoleń elearningowych wraz z wdrożeniem i wsparciem podczas użytkowania systemu.
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Lara
-
Organizacja
-
OddziałDCN - Biuro Cyfryzacji i Nadzoru Organizacyjnego
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-30 10:53:00
-
Składania2025-05-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
Dostarczenie w formie usługi na okres 12 miesięcy, platformy do przeprowadzania testów phishingowych oraz szkoleń elearningowych wraz z wdrożeniem i wsparciem podczas użytkowania systemu.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
W załączniku "opis platforma szkoleniowa.docx".
2. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: uruchomienie i eksploatacja na okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy.
2) terminy i warunki płatności: płatność przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury VAT.
3. Wzór umowy na wykonanie usługi dostarcza Wykonawca.
4. Zamówienia uzupełniające: nie
5. Kryteria oceny ofert i ich waga: cena 100 waga %
Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejszą jest oferta o najniższej cenie przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.
6. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 07.05.2025 r. do godziny 10:00.
2) elektronicznie*, tj.: poprzez platformę zakupową
7. Załączniki do oferty:
1) wypełniony formularz cenowy,
8. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
5) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
9. Osoba do kontaktu:
Jacek Lara
+48 505098189, j.lara@piotrkow.pl
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48 505098189
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
