- Strona główna
- Postępowanie ID 1105604
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1105604 :
IRM.271.8.2025 Opracowanie założeń techniczno- ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Grzybowska
-
Organizacja
-
OddziałIRM - Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-07 09:21:00
-
Składania2025-05-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń techniczno-ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
1. Zakres usługi obejmuje opracowanie założeń techniczno-ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej, obejmujących:
1) Koncepcję budowy dróg i chodników zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (z rzędnymi projektowanych dróg) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną m.in. kanalizacją sanitarną, wodociągiem, oświetleniem, odwodnieniem;
2) Koncepcję przebudowy ulicy Jerozolimskiej, Poleśnej oraz Geodezyjnej, przebudowy istniejących skrzyżowań z istniejącymi ulicami oraz budowy nowych skrzyżowań, przebudowy istniejących zjazdów oraz budowy nowych zjazdów, odwodnienia, oświetlenia, budowy chodników, ścieżek rowerowych, budowy przystanków autobusowych z zatokami,
3) Rozważenie możliwości budowy ronda u zbiegu ulic Jerozolimskiej, Krętej, Wschodniej i Poleśnej;
4) Wykaz działek niezbędnych do podziału i wykupu w celu realizacji inwestycji;
5) Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo- wodnych dla potrzeb przedmiotowej inwestycji;
6) Określenie szacunkowych kosztów dla budowy dróg;
7) Określenie szacunkowych kosztów dla budowy poszczególnych sieci;
8) Określenie kosztów ewentualnych wykupów gruntów w celu realizacji inwestycji.
9) Uwzględnienie
w opracowaniu etapowania realizacji inwestycji wraz z podziałem kosztów na
poszczególne etapy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) uzyskanie kopii mapy zasadniczej w skali 1:500.,
b) wykonanie badań podłoża gruntowego i określenie warunków gruntowo-wodnych,
c) pozyskanie niezbędnych dokumentów, opinii do wykonania przedmiotu zamówienia,
d)
uzyskanie dodatkowych warunków technicznych, jeśli
będzie zachodziła taka potrzeba,
3.
Opracowanie obejmie obszar miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Jerozolimskiej, Poleśnej,
Rakowskiej, Wolborskiej, Geodezyjnej w Piotrkowie Trybunalskim (Uchwała Nr
XXII/367/08 Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 28 kwietnia 2008r. (dz.
Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 11 czerwca 2008r. Nr 191, poz. 1791) zmieniona
Uchwałą Nr XIV/290/11 Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 30 listopada
2011r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 20 stycznia 2012 r. poz.163), zmieniona
uchwałą Nr XXX/574/13 Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 27 lutego
2013r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 18 kwietnia 2013r. poz. 2179).
4. Poszczególne elementy opracowania należy wykonać w niżej podanej ilości egzemplarzy:
1) Założenia techniczno- ekonomiczne – w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 w formie cyfrowej.
2) Badania gruntu oraz dokumentację geotechniczną – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 w formie cyfrowej.
3) Zestawienie szacunkowych kosztów- w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 w formie cyfrowej.
5. Opracowana dokumentacja projektowa winna spełniać aktualne wymogi m.in.:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
2) Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r. w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych.
6. W ramach zamówienia Wykonawca:
Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do udziału w pracach w komisji w charakterze biegłego, udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące założeń techniczno- ekonomicznych, nie później jednak niż w terminie 72 godzin od przekazania treści zapytań oraz do uzupełniania braków w opracowaniu, bez dodatkowego wynagrodzenia.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
|
|
|
|
W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
a) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c) nie podlegają/podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
d) posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
a. inżynieryjnej
- drogowej bez ograniczeń,
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
- telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
- cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Na potwierdzenie tego warunku należy dołączyć wymagane uprawnienia.
e) dysponują aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do izby zawodowej. Na potwierdzenie tego warunku należy dołączyć aktualny wpis do właściwej Izby.
f) dostarczą potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu założeń techniczno-ekonomicznych lub programu funkcjonalno- użytkowego lub dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/ rozbudowy/ przebudowy drogi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej i siecią kanalizacji deszczowej) o wartości min. 80 000,00 zł brutto.
8. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania:
a) Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) terminy i warunki płatności:
a) Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty całości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na wskazane przez niego konto bankowe, w terminie 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie podpisany przez strony protokół zdawczo- odbiorczy.
b) Płatnikiem faktury będzie Miasto Piotrków Trybunalski z siedzibą przy Pasażu Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, NIP 771-27-98-771.
3) długość rękojmi / gwarancji:
36 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji
9. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
10. Zamówienia uzupełniające:
Tak, jeśli wystąpią okoliczności, które nie były znane na etapie opisu przedmiotu zamówienia i podpisywania umowy.
11. Kryteria oceny ofert i ich waga:
x |
Cena |
100 |
waga % |
12. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer, a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
5) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty.
6) Oferta musi być ważna co najmniej 30 dni, licząc od dnia składania ofert.
7) Oferta
musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności
przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, dotyczącymi oferty oraz spełniać
wymogi opisane
w zapytaniu ofertowym.
8) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) nie spełnia warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu,
b)
nie
będzie zawierała wszystkich informacji wymaganych w załączonych formularzach,
z zastrzeżeniem pkt 10 lit. c,
c) będzie niekompletna, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. c,
d) zostanie złożona po terminie składania ofert,
e) będzie zawierała rażąco niską cenę:
Za rażąco niską cenę zamawiający
rozumie przypadek, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny
podatek od towarów
i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen
wszystkich złożonych ofert – chyba, że rozbieżność wynika z okoliczności
oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.
W takim przypadku zamawiający może
żądać od wykonawcy, którego oferta będzie zawierała „rażąco niską cenę”
złożenia wyjaśnień/dokumentów dotyczących ceny. Wykonawca zobowiązany będzie
dostarczyć wyjaśnienia za pośrednictwem platformy zakupowej (strony
postępowania). Niedostarczenie wyjaśnień, w tym wymaganej dokumentacji
skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku, gdy którakolwiek z ofert
będzie znacząco zawyżona w stosunku do pozostałych ofert i powodować będzie, że
będą one niższe o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny
podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub
średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, wówczas zamawiający
uzna, że jest to okoliczność oczywista, która nie wymaga wyjaśnienia a oferty
te nie zawierają „rażąco niskiej ceny”.
Jeżeli z treści przesłanych wyjaśnień, w tym wymaganej dokumentacji, nie będzie wynikało, że wykonawca jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia zamawiający uzna, że oferta zawiera „rażąco niską cenę”.
f) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) poprawy omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach,
b) żądania wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert, w tym dokumentów potwierdzających podane w ofertach informacje,
c) jednokrotnego wezwania o uzupełnienie trzech podmiotów z najkorzystniejszą ofertą cenową w przypadku ofert niekompletnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
10) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to że:
a) zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych,
b) dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, z tym że cena nie może być wyższa niż cena w ofercie pierwotnej.
c) jednokrotnego wezwania o uzupełnienie trzech podmiotów z najkorzystniejszą ofertą cenową w przypadku ofert niekompletnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
11)
Dopuszcza
się możliwość negocjacji złożonych ofert – w szczególności w sytuacji, gdy cena
najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała wartość określoną w budżecie dla
tego zamówienia, zamawiający może odwołać lub zamknąć postępowanie lub podjąć
negocjacje - zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli oferty w
postępowaniu, do złożenia
w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert i podania przyczyny.
13) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
§ na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
§ wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
14) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
15) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
16) W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy we wskazanym terminie, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
17)
Wszelkie
koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.
Z tytułu odrzucenia lub niewybrania oferty wykonawcom nie przysługują żadne
roszczenia wobec zamawiającego.
Osoba do kontaktu:
Marta Grzybowska Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji.
imię i nazwisko osoby do kontaktu, nazwa komórki przeprowadzającej postępowanie
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44/7321831
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-16
11:35:32
|
Marta Grzybowska |
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
