Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:11:15
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1105604
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1105604 : IRM.271.8.2025 Opracowanie założeń techniczno- ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej w Piotrkowie Trybunalskim.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Marta Grzybowska
    • Organizacja
      Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
    • Oddział
      IRM - Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-07 09:21:00
    • Składania
      2025-05-16 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń techniczno-ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej w Piotrkowie Trybunalskim.

    1.     Zakres usługi obejmuje opracowanie założeń techniczno-ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej, obejmujących:

    1)    Koncepcję budowy dróg i chodników zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (z rzędnymi projektowanych dróg) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną m.in. kanalizacją sanitarną, wodociągiem, oświetleniem, odwodnieniem;

    2)    Koncepcję przebudowy ulicy Jerozolimskiej, Poleśnej oraz Geodezyjnej, przebudowy istniejących skrzyżowań z istniejącymi ulicami oraz budowy nowych skrzyżowań, przebudowy istniejących zjazdów oraz budowy nowych zjazdów, odwodnienia, oświetlenia, budowy chodników, ścieżek rowerowych, budowy przystanków autobusowych z zatokami,

    3)    Rozważenie możliwości budowy ronda u zbiegu ulic Jerozolimskiej, Krętej, Wschodniej i Poleśnej;

    4)    Wykaz działek niezbędnych do podziału i wykupu w celu realizacji inwestycji;

    5)    Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo- wodnych dla potrzeb przedmiotowej inwestycji;

    6)    Określenie szacunkowych kosztów dla budowy dróg;

    7)    Określenie szacunkowych kosztów dla budowy poszczególnych sieci;

    8)    Określenie kosztów ewentualnych wykupów gruntów w celu realizacji inwestycji.

    9)    Uwzględnienie w opracowaniu etapowania realizacji inwestycji wraz z podziałem kosztów na poszczególne etapy.

    2.     Przedmiot zamówienia obejmuje:

    a)    uzyskanie kopii mapy zasadniczej w skali 1:500.,

    b)    wykonanie badań podłoża gruntowego i określenie warunków gruntowo-wodnych,

    c)     pozyskanie niezbędnych dokumentów, opinii do wykonania przedmiotu zamówienia,

    d)    uzyskanie dodatkowych warunków technicznych, jeśli będzie zachodziła taka potrzeba,

    3.    Opracowanie obejmie obszar miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Jerozolimskiej, Poleśnej, Rakowskiej, Wolborskiej, Geodezyjnej w Piotrkowie Trybunalskim (Uchwała Nr XXII/367/08 Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 28 kwietnia 2008r. (dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 11 czerwca 2008r. Nr 191, poz. 1791) zmieniona Uchwałą Nr XIV/290/11 Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 30 listopada 2011r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 20 stycznia 2012 r. poz.163), zmieniona uchwałą Nr XXX/574/13 Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 27 lutego 2013r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 18 kwietnia 2013r. poz. 2179).

    4.    Poszczególne elementy opracowania należy wykonać w niżej podanej ilości egzemplarzy:

    1)    Założenia techniczno- ekonomiczne – w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 w formie cyfrowej.

    2)    Badania gruntu oraz dokumentację geotechniczną – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 w formie cyfrowej.

    3)    Zestawienie szacunkowych kosztów- w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 1 w formie cyfrowej.

    5.     Opracowana dokumentacja projektowa winna spełniać aktualne wymogi m.in.:

    1)    Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.

    2)    Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.

    3)   Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r. w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych.

    6.     W ramach zamówienia Wykonawca:

    Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do udziału w pracach w komisji w charakterze biegłego, udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące założeń techniczno- ekonomicznych, nie później jednak niż w terminie 72 godzin od przekazania treści zapytań oraz do uzupełniania braków w opracowaniu, bez dodatkowego wynagrodzenia.

    7.     Warunki udziału w postępowaniu:

     

     

     

     

          W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:

    a)    dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

    b)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    c)     nie podlegają/podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych,

    d)    posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:

    a.       inżynieryjnej

    - drogowej bez ograniczeń,

    b.       instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:

    - telekomunikacyjnych bez ograniczeń,

    - cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

    - elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

    Na potwierdzenie tego warunku należy dołączyć wymagane uprawnienia.

    e)    dysponują aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do izby zawodowej. Na potwierdzenie tego warunku należy dołączyć aktualny wpis do właściwej Izby.

    f)   dostarczą potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu założeń techniczno-ekonomicznych lub programu funkcjonalno- użytkowego lub dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/ rozbudowy/ przebudowy drogi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej i siecią kanalizacji deszczowej) o wartości min. 80 000,00 zł brutto.

    8.    Istotne warunki realizacji zamówienia:

    1)    termin wykonania:

    a)       Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

    2) terminy i warunki płatności:

    a)      Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty całości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na wskazane przez niego konto bankowe, w terminie 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie podpisany przez strony protokół zdawczo- odbiorczy.

    b)         Płatnikiem faktury będzie Miasto Piotrków Trybunalski z siedzibą przy Pasażu Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, NIP 771-27-98-771.

    3)    długość rękojmi / gwarancji:

    36 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji

    9.    Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

    Tak, jeśli wystąpią okoliczności, które nie były znane na etapie opisu przedmiotu zamówienia i podpisywania umowy.

    10. Zamówienia uzupełniające:

    Tak, jeśli wystąpią okoliczności, które nie były znane na etapie opisu przedmiotu zamówienia i podpisywania umowy.

    11.     Kryteria oceny ofert i ich waga:

    x

    Cena

    100

    waga %


    12.     Dodatkowe informacje:

    1)   Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer, a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

    2)         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

    3)         Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

    4)         Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.

    5)         Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty.

    6)         Oferta musi być ważna co najmniej 30 dni, licząc od dnia składania ofert.

    7)   Oferta musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane
    w zapytaniu ofertowym.

    8)         Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

    a)         nie spełnia warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu,

    b)        nie będzie zawierała wszystkich informacji wymaganych w załączonych formularzach,
    z zastrzeżeniem pkt 10 lit. c,

    c)         będzie niekompletna, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. c,

    d)        zostanie złożona po terminie składania ofert,

    e)        będzie zawierała rażąco niską cenę:

    Za rażąco niską cenę zamawiający rozumie przypadek, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów
    i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert – chyba, że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.

    W takim przypadku zamawiający może żądać od wykonawcy, którego oferta będzie zawierała „rażąco niską cenę” złożenia wyjaśnień/dokumentów dotyczących ceny. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyjaśnienia za pośrednictwem platformy zakupowej (strony postępowania). Niedostarczenie wyjaśnień, w tym wymaganej dokumentacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.

    W przypadku, gdy którakolwiek z ofert będzie znacząco zawyżona w stosunku do pozostałych ofert i powodować będzie, że będą one niższe o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, wówczas zamawiający uzna, że jest to okoliczność oczywista, która nie wymaga wyjaśnienia a oferty te nie zawierają „rażąco niskiej ceny”.

    Jeżeli z treści przesłanych wyjaśnień, w tym wymaganej dokumentacji, nie będzie wynikało, że wykonawca jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia zamawiający uzna, że oferta zawiera „rażąco niską cenę”.

    f)          będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów

    9)         Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

    a)         poprawy omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach,

    b)        żądania wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert, w tym dokumentów potwierdzających podane w ofertach informacje,

    c)     jednokrotnego wezwania o uzupełnienie trzech podmiotów z najkorzystniejszą ofertą cenową w przypadku ofert niekompletnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

    10)     Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to że:

    a)  zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych,

    b)     dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, z tym że cena nie może być wyższa niż cena w ofercie pierwotnej.

    c)   jednokrotnego wezwania o uzupełnienie trzech podmiotów z najkorzystniejszą ofertą cenową w przypadku ofert niekompletnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

    11)     Dopuszcza się możliwość negocjacji złożonych ofert – w szczególności w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała wartość określoną w budżecie dla tego zamówienia, zamawiający może odwołać lub zamknąć postępowanie lub podjąć negocjacje - zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do złożenia
    w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

    12)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert i podania przyczyny.

    13)     Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:

    §   na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,

    §   wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.

    14)     Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).

    15)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).

    16)     W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy we wskazanym terminie, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

    17)     Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.
    Z tytułu odrzucenia lub niewybrania oferty wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec zamawiającego.

              Osoba do kontaktu:

    Marta Grzybowska Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji.

    imię i nazwisko osoby do kontaktu, nazwa komórki przeprowadzającej postępowanie


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44/7321831

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    zał. 1 - Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.doc doc 55
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 10 - 48_plan_XIV_290_11 zm rys..jpg jpg 3716.19
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 2 - Oświadczenia.docx docx 16.99
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    Zał. 3 - Informacja dotycząca przetwarzania danych.pdf pdf 440.51
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 4 - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta- wytyczne do projektowania rejon ulic Geodezyjnej, Jerozolimskiej, Poleśnej i Wolborskiej.pdf pdf 140.95
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 5- Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja- wytyczne do projektowania.pdf pdf 90.92
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 6 - projekt umowy.pdf pdf 157.88
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 7- Uchwała nr XXII_367_08 w sprawie MPZP w rejonie ulic Jerozolimskiej, Geodezyjnej, Wolborskiej Poleśnej Rakowskiej.pdf pdf 433.63
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 8 -48_plan_XXII_367_08 rys.jpg jpg 1478.7
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    zał. 9 - 048_ZM uchwała- zmiana planu.pdf pdf 154.28
    2025-05-07 09:21:00
    Postępowanie
    informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 120.56
    2025-05-16 11:35:32
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-16 11:35:32
    Marta Grzybowska informacja z otwarcia ofert

    Załączniki

    • informacja z otwarci [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Opracowanie założeń techniczno- ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej w Piotrkowie Trybunalskim. Opracowanie założeń techniczno- ekonomicznych dla ul. Geodezyjnej, ul. Jerozolimskiej, ul. Poleśnej oraz ul. Wolborskiej w Piotrkowie Trybunalskim. 1 komplet Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300, Piotrków Trybunalski
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2785 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Uprawnienia budowlane - Należy dołączyć uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności a) inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych bez ograniczeń, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Wpis do Izby zawodowej - Należy dołączyć aktualny wpis do właściwej Izby. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Potwierdzenie wykonania usługi - Należy dołączyć potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu założeń techniczno- ekonomicznych lub programu funkcjonalno- użytkowego lub dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy/ rozbudowy/ przebudowy drogi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej i siecią kanalizacji deszczowej) o wartości min. 80 000,00 zł brutto. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych - Należy dołączyć uzupełnione i podpisane oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Warunki umowy - Tekst wzoru umowy stanowi załącznik. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuje" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    11 Oświadczenia - Zamawiający wymaga załączenia podpisanego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    234
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć