- Strona główna
- Postępowanie ID 1107967
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1107967 :
Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa instalacji OZE na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego – edycja II”
Wystawiający
-
UżytkownikEwelina Kubik
-
Organizacja
-
OddziałSPR - Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-12 10:23:00
-
Składania2025-05-14 15:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-14 15:35:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty
W przypadku pytań:
Technicznych lub merytorycznych,
proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" lub pod nr tel 44 732 18 24, 44 732 18 47
związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod
nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Postępowanie:
Sprawowanie
usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa
instalacji OZE na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego – edycja II”
1. Zakres zadania inwestycyjnego nad którym prowadzona ma być usługa nadzoru inwestorskiego, wymienionego w ust. 1 będzie obejmował zaprojektowanie, dostawę i montaż:
• 6 kotłów na pellet,
• 15 instalacji kolektorów słonecznych,
•
206 instalacji fotowoltaicznych,
•
161 magazynów energii,
•
4 pompy ciepła na potrzeby ciepłej wody użytkowej (cwu),
• 97 pomp
ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania (co) i cwu
Dodatkowo, instalacje OZE zostaną zamontowane w kilku miejskich instytucjach, w tym w:
Miejskiej
Bibliotece Publicznej im. Adama Próchnika (2 instalacje),
Przedszkolu
Samorządowym nr 5,
Przedszkolu
Samorządowym nr 7,
Przedszkolu
Samorządowym nr 8,
Przedszkolu Samorządowym nr 24 z Oddziałami Integracyjnym
2. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy w szczególności:
1) Nadzór nad wykonaniem prac
infrastrukturalnych na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej. Inspektor
nadzoru będzie odpowiedzialny za kontrolę techniczną robót pod względem
zgodności z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
także za sprawdzenie jakości wykonanych robót i ich odbiór końcowy.
2) Sprawdzanie i ocena rozwiązań
technologicznych i materiałowych przyjętych
w dokumentacji projektowej pod względem zgodności z Programem
funkcjonalno-użytkowym i obowiązującymi przepisami prawa;
3) Kontrolowanie zgodności realizacji prac
z zapisami umów z Wykonawcą montażu instalacji;
4) Systematyczne monitorowanie postępów
realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz
przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz informowanie Zamawiającego o
wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać prawidłowemu i terminowemu zakończeniu
projektu.
5) Sprawdzanie jakości wykonanych prac i
wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów
wadliwych i/lub niedopuszczonych do zastosowania.
6) Zatwierdzanie materiałów przewidzianych
do montażu.
7) Żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek
bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także żądanie wstrzymania
dalszych prac w przypadku, gdy kontynuacja ich może wywołać jakiekolwiek
zagrożenie.
8) Kontrolowanie i kompletowanie wymaganych
certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych.
9) Zapewnienie kompletności dokumentacji
związanej z realizacją projektu, w tym szczególności przekazywanych
Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów,
oświadczeń, zgłoszeń itp.;
10)
Sprawdzanie
i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz
odbiorów częściowych.
11)
Udział
w naradach i spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach
uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą prac montażowych poszczególnych
instalacji, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia
podejmowania decyzji w zakresie każdego zagadnienia, które wpływa na postęp
realizacji zadania, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań.
12)
Nadzór
nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych
oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu
realizacji projektu.
13)
Uczestniczenie
w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz
archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie
realizacji prac montażowych.
14)
Potwierdzanie
faktycznie wykonanych prac, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i
rozruchu instalacji.
15)
Stwierdzenie
zakończenia prac montażowych poszczególnych instalacji, sprawdzenie
kompletności oraz prawidłowości dokumentów
odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej.
16)
Egzekwowanie
usunięcia przez Wykonawców usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów.
17)
Bieżące
rozwiązywanie problemów technicznych.
18)
Udzielanie
konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynne uczestniczenie we
wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji
inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, w tym usunięcia uchybień
ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie w tym zakresie niezbędnych
wyjaśnień.
19)
Weryfikacja
przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji.
20)
Udział
w odbiorach częściowych i końcowych przedmiotu nadzorowanej inwestycji.
21)
Niezwłoczne
informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach
i ryzyku przy realizacji zadania.
22)
Udział
w postępowaniu przetargowym dla potrzeb wyłonienia Wykonawcy realizacji zadania
o którym mowa wyżej, w zakresie
dotyczącym udzielania odpowiedzi na zadawane pytania oferentów, dotyczące
rozwiązań technologicznych.
23)
Kontrolowanie
realizacji wskaźników projektu i szacunkowych wartości wskaźników rezultatu
(efektu ekologicznego).
24)
Bieżąca
współpraca z Zamawiającym.
Termin składania ofert do szacowania
wartości zamówienia: 14.05.2025 do godz. 15.30
Szanowni
Państwo,
informujemy,
że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
