- Strona główna
- Postępowanie ID 1110085
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1110085 :
IRM.271.6.2025 Szacowanie wartości zamówienia polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji Hali Sportowej Relax.
Wystawiający
-
UżytkownikEdyta Cieslik
-
Organizacja
-
OddziałIRM - Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-14 13:05:00
-
Składania2025-05-19 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości
zamówienia.
Szacowanie wartości zamówienia polegającego na opracowaniu kompleksowej
dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji Hali Sportowej Relax.
1.
Przedmiotem szacowania jest wykonanie
kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji Hali Sportowej
Relax, w szczególności:
1) audytu energetycznego, oświetleniowego opracowanego na
podstawie obowiązujących norm i przepisów (3 egz. w formie papierowego
oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),
2) orzeczenia mykologiczno - budowlanego dotyczącego ścian
zewnętrznych, ścian fundamentowych i piwnicznych budynku (3 egz. w formie
papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),
3) ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej
budynku, dostosowującej budynek do aktualnych przepisów p.poż., uzgodnionej w
PSP w Piotrkowie Trybunalskim (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w
formie cyfrowej do odczytu .PDF),
4) inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku wraz z
zapleczem sanitarno-technicznym (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz.
w formie cyfrowej do odczytu .PDF),
5) oceny stanu technicznego budynku weryfikującej zakres prac
– ze szczególnym uwzględnieniem elewacji i dachów wraz z możliwością
przystosowania budynku dla osób niepełnosprawnych (3 egz. w formie papierowego
oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do
odczytu .PDF),
6) ekspertyzy technicznej nośności i grubości tynków
uwzględniającej możliwość wykonania nowych instalacji elektrycznych wtynkowych
(3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz.
w formie cyfrowej do odczytu .PDF),
7) wizualizacji - minimum po 4 ujęcia zewnętrzne dla
wszystkich ścian budynku (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1
egz. w formie cyfrowej .PDF),
8) mapy do celów projektowych (matrycy) opracowanego przez
Pracownię Geodezyjną (2 egz. w formie papierowego oryginału+ 1 egz. w formie cyfrowej .PDF),
9) ewentualnych uzgodnień i niezbędnych warunków
technicznych z gestorami sieci koniecznych do wykonania przedmiotowego zadania,
10) inwentaryzacji przyrodniczej, inwentaryzacji ornitologiczno- chiropterologicznej których konieczność wykonania ujawni się w fazie projektowania w zakresie niezbędnym dla uzyskania ewentualnych decyzji administracyjnych (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF)
11) wielobranżowego projektu budowlanego wraz z kompletem opinii
uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów
(3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu
.PDF),
12) wielobranżowego projektu wykonawczego dla każdej z branż (3
egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu
.PDF),
13) przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich
poszczególnych branż (2 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF oraz
w wersji ath),
14) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych ze szczegółowym opisem projektowanych materiałów budowlanych dla
poszczególnych branż wraz z podaniem kryteriów równoważności zastosowanych
wyrobów budowlanych (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie
cyfrowej do odczytu .PDF),
15) informacji planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1
egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),
16) projektów rozwiązań kolizji, w przypadku ich wystąpienia (3
egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu
.PDF),
17) przygotowanie dokumentów i uzgodnień niezbędnych do
uzyskania przez Wykonawcę stosownych decyzji administracyjnych i ich uzyskanie
w tym m.in. decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu
publicznego, pozwolenia na budowę, zgody na realizację przedmiotowego
przedsięwzięcia inwestycyjnego (3 egz. w
formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),
18) kompletnej dokumentacji projektowej i złożenie do
odpowiedniego organu architektoniczno- budowlanego po uzyskaniu akceptacji
przez Zamawiającego w celu
uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających
pozwolenia na budowę,
19) projektu instrukcji obsługi i użytkowania nowych urządzeń,
stanowiących podstawę prawidłowej eksploatacji obiektu (3 egz. w formie
papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej .PDF).
Przedmiot szacowania obejmuje
również wykonanie innych opracowań, których konieczność wykonania ujawni się w
fazie projektowania, niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji
projektowo- kosztorysowej oraz do prawidłowego w oparciu o ww. dokumentację
wykonania i odbioru robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (3
egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej).
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
a. uzyskania niezbędnych dla potrzeb zamówienia warunków
technicznych - jeśli będzie taka potrzeba,
b. wykonania mapy do celów projektowych z dokonaniem
kontroli usytuowania istniejących sieci podziemnych uzbrojenia terenu poprzez
pomiar wszystkich elementów naziemnych sieci, z uwzględnieniem nasadzeń itp., a także wypisów z rejestru gruntów działek,
które będą podstawą opracowania dokumentacji,
c. uzyskania opinii przyrodniczych w przypadku konieczności
ich wykonania,
d. pozyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu
na budowę/ zgłoszenia robót dla przedmiotowej inwestycji,
e. przygotowania materiałów do wniosku o zgodę na odstępstwo
od przepisów techniczno- budowlanych w przypadku konieczności.
f. uzyskania wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień, zgód,
decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie
wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania
prac projektowych,
g. dwukrotnej aktualizacji każdego z opracowanych
kosztorysów inwestorskich w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Aktualizacja
kosztorysów dokonana zostanie na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w przypadku,
gdy Zamawiający będzie rozpoczynał postępowanie o udzielenie zamówienia na
roboty budowlane po upływie 6 miesięcy od daty ustalenia przez Wykonawcę
wartości zamówienia lub wystąpienia okoliczności mających wpływ na dokonane
ustalenia szacowania wartości zamówienia,
h. wykonania zadania realizowanego na podstawie wykonanego
projektu, Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do udziału w
pracach w komisji przetargowej w charakterze biegłego, udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania
Wykonawców dotyczące projektu, nie później jednak niż w terminie 48 godzin od
przekazania treści zapytań oraz do uzupełniania braków w projekcie i w
przedmiarach robót, bez dodatkowego wynagrodzenia,
i. pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji
inwestycji, wg zamówienia opcjonalnego,
j. wykonania innych opracowań, których konieczność
wykonania ujawni się w fazie projektowania, niezbędnych do prawidłowego
wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz do prawidłowego w oparciu
o ww. dokumentację wykonania i odbioru robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
k. uzgodnienia trasy wszystkich sieci, zewnętrznych
instalacji/przyłączy na Naradach Koordynacyjnych w razie potrzeby,
l. pozyskania pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do
rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego, ruralistycznego albo
zespołu budowlanego (na 5 lat),
m. uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego i Użytkownika
poszczególnych projektów.
3. Wytyczne do opracowania
dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem szacowania:
Branża architektoniczna:
a) wymiana stolarki okiennej, wykonanie nawietrzaków w
oknach, okna w części bezpieczne, przy
hali sportowej okna z żaluzjami zewnętrznymi do zacieniania;
b) wymiana stolarki drzwiowej (dostosować do obowiązujących
przepisów- według założeń wynikających z audytu energetycznego i ekspertyzy
technicznej bezpieczeństwa przeciwpożarowego);
c) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
d) ocieplenie ścian zewnętrznych (elewacji) budynku- według
założeń wynikających z audytu energetycznego, z przeprowadzeniem kompleksowych
robót naprawczych ścian;
e) docieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku oraz ścian
fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych;
f) roboty wykończeniowe- w zakresie wynikającym z
przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych (w tym m.in. naprawy, kompleksowe
malowanie ścian i sufitów po wymianie przewodów elektrycznych, instalacji c.o.
i grzejników);
g) remont WC, szatni;
h) roboty związane z dostosowaniem budynku i jego instalacji
do aktualnych przepisów p.poż.;
i) rozbiórka schodów wejściowych kolidujących z wykonaniem
izolacji ścian fundamentowych z ich odtworzeniem/przebudową;
j) izolacja pionowa i pozioma ścian (iniekcja krystaliczna
według potrzeby) wewnętrznych i zewnętrznych (według potrzeby);
k) wykonanie nowych opasek budynku, zagospodarowanie terenu
wokół budynku;
l) wymiana pokrycia dachowego z ociepleniem;
m) wycinka lub przycięcie drzew kolidujących z elewacjami;
n) wykonanie podjazdu/pochylni dla niepełnosprawnych, remont
schodów frontowych, pozostałych schodów wejściowych do budynku;
o) remont pomieszczeń piwnicznych, osuszanie ścian;
p) wymiana drzwi wewnętrznych wg potrzeb,
q) przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych,
r) inne prace nieujęte powyżej, wynikające z
inwentaryzacji/oceny stanu technicznego budynku, audytu energetycznego,
oświetleniowego, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia planowanej termomodernizacji.
Branża elektryczna:
a) wyniesienie i wymiana złącza kablowego i układu
pomiarowego na zewnątrz budynku w uzgodnieniu z operatorem sieci PGE Dystrybucja S.A.,
b) zachowanie istniejących podliczników i podziałów
instalacji,
c) wykonanie Głównego Wyłącznika Pożarowego GWP budynku w
sposób zgodny z aktualnymi przepisami;
d) wymiana Rozdzielni Głównej i wszystkich pozostałych w
obiekcie.
Instalacje wewnętrzne:
e) wymiana instalacji oświetlenia wewnątrz budynku – przewody
miedziane, bezhalogenowe, instalacja podtynkowa, oprawy energooszczędne w
technologii LED, wykonanie oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego,
f) wymiana instalacji siły i gniazd wtykowych – przewody
miedziane, bezhalogenowe, instalacja podtynkowa z dostosowaniem ilości gniazd i
ich lokalizacji do potrzeb użytkownika,
g) wymiana instalacji zasilającej urządzenia technologiczne,
h) instalacja odgromowa i uziemiająca – w całości do wymiany
z dostosowaniem do aktualnej normy. Przewody odprowadzające i uziemiające ułożone
w warstwie docieplenia ścian.
i) wszystkie wymiany instalacji, ich elementów oraz
urządzeń z uwzględnieniem i dostosowaniem do aktualnie obowiązujących norm i
przepisów PBUE
Instalacje słaboprądowe:
j) instalacja przyzywowa/domofonowa – wymiana okablowania i
urządzeń, dostosowanie lokalizacji do potrzeb użytkownika,
k) instalacja telefoniczna – wymiana okablowania i urządzeń
z dostosowaniem lokalizacji do potrzeb użytkownika,
l) instalacja teleinformatyczna – rozbudowa instalacji o
dodatkowe elementy umożliwiające odbiór sygnału Wi-Fi w całym budynku,
rozbudowa z dostosowaniem do potrzeb użytkowników,
m) instalacja sygnalizacji - p.poż oraz oddymianie, jeżeli
takie będą wnioski z ekspertyzy p.poż,
Instalacje zewnętrzne:
n) oświetlenie zewnętrzne/terenu - rozbudowa – wykonanie
oświetlenia na słupach oświetleniowych aluminiowych z oprawami typu LED (ok. 2
szt. istniejące + 4 szt. nowe od strony północnej),
o) monitoring – monitoring wewnętrzny z uwzględnieniem
aktualnych potrzeb użytkownika i ewentualnym uzupełnieniem o kamery zewnętrzne na słupach oświetleniowych,
p) instalacja fotowoltaiczna – wykonanie instalacji na dachu
budynku. Włączenie w układ zasilania budynku z uzyskaniem warunków i
uzgodnieniami z PGE Dystrybucja. Moc instalacji wartości mocy przyłączeniowej
budynku, ale nie większa niż 49kW.
q) inne prace nieujęte powyżej, wynikające z
inwentaryzacji/oceny stanu technicznego budynku w zakresie niezbędnym do
przeprowadzenia planowanej termomodernizacji.
Branża sanitarna:
a) wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. (wraz z
dostosowaniem i połączeniem z węzłem c.o.) obejmująca całkowity demontaż
instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji c.o. - montaż nowych grzejników,
zaworów termoregulacyjnych przy grzejnikach i na instalacji,
b) zwiększenie udziału automatyki poprzez instalację urządzeń
do zdalnego monitoringu regulatorów parametrów grzewczych,
c) wymiana węzła c.o. z remontem pomieszczenia węzła,
demontaż starych instalacji,
d) wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody
użytkowej i cyrkulacji (zgodnie z oceną stanu technicznego),
e) wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
f) przebudowa przykanalików deszczowych rur spustowych,
g) wykonanie drenażu opaskowego z wpięciem do istniejącej
kanalizacji deszczowej,
h) wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej w hali,
sanitariatach oraz rozwiązanie wentylacji w innych pomieszczeniach według
założeń wynikających z audytu energetycznego, wymiana kratek wentylacyjnych,
i) wymiana instalacji hydrantowej,
j) inne prace nieujęte powyżej, wynikające z
inwentaryzacji/oceny stanu technicznego budynku w zakresie niezbędnym do
przeprowadzenia planowanej termomodernizacji.
k) sprawdzenie drożności kanalizacji sanitarnej i deszczowej
(inspekcja kamerą) - uwzględnienie ewentualnej przebudowy zewnętrznej
kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
l) UWAGA: Jeden z głównych kolektorów sanitarnych przebiega
pod budynkiem hali a stan jego ze względu na duży napływ ścieków nie jest
możliwy do oceny. Mamy jednak informację, że jest on pozałamywany,
nieszczelny. Zalecamy jego przebudowę.
4. Warunki, które zostaną postawione na etapie
przetargu:
1) Przy projektowaniu wymagane
będzie doświadczenie oraz posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania dla
każdej z branż, zgodnie ze wskazanym zakresem.
2) Czas realizacji- 8 miesięcy od
dnia podpisania umowy.
Prosimy o odpowiedź do dnia 19.05.2025r. do godz. 12:00.
Informujemy, iż niniejsze
postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66
Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też
udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego
realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający
zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny
może skutkować:
• zaproszeniem
do złożenia oferty
W przypadku pytań:
- technicznych lub
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 44/732 30 38
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod
nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do
17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
