Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:39:22
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1110085
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1110085 : IRM.271.6.2025 Szacowanie wartości zamówienia polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji Hali Sportowej Relax.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Edyta Cieslik
    • Organizacja
      Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
    • Oddział
      IRM - Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-14 13:05:00
    • Składania
      2025-05-19 12:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Szacowanie wartości zamówienia
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo, 

     

    informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia. 

     

    Szacowanie wartości zamówienia polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji Hali Sportowej Relax.

     

    1.    Przedmiotem szacowania jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji Hali Sportowej Relax, w szczególności:

    1) audytu energetycznego, oświetleniowego opracowanego na podstawie obowiązujących norm i przepisów (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    2) orzeczenia mykologiczno - budowlanego dotyczącego ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych i piwnicznych budynku (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    3) ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku, dostosowującej budynek do aktualnych przepisów p.poż., uzgodnionej w PSP w Piotrkowie Trybunalskim (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    4) inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku wraz z zapleczem sanitarno-technicznym (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    5) oceny stanu technicznego budynku weryfikującej zakres prac – ze szczególnym uwzględnieniem elewacji i dachów wraz z możliwością przystosowania budynku dla osób niepełnosprawnych (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz.  w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    6) ekspertyzy technicznej nośności i grubości tynków uwzględniającej możliwość wykonania nowych instalacji elektrycznych wtynkowych (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz.  w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    7) wizualizacji - minimum po 4 ujęcia zewnętrzne dla wszystkich ścian budynku (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej .PDF),

    8) mapy do celów projektowych (matrycy) opracowanego przez Pracownię Geodezyjną  (2 egz. w formie papierowego oryginału+ 1 egz. w formie cyfrowej .PDF),

    9) ewentualnych uzgodnień i niezbędnych warunków technicznych z gestorami sieci koniecznych do wykonania przedmiotowego zadania,

    10) inwentaryzacji przyrodniczej, inwentaryzacji ornitologiczno- chiropterologicznej których konieczność wykonania ujawni się w fazie projektowania w zakresie niezbędnym dla uzyskania ewentualnych decyzji administracyjnych (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF)

    11) wielobranżowego projektu budowlanego wraz z kompletem opinii uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    12) wielobranżowego projektu wykonawczego dla każdej z branż (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    13)  przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż  (2 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF oraz w wersji ath),

    14)  specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym opisem projektowanych materiałów budowlanych dla poszczególnych branż wraz z podaniem kryteriów równoważności zastosowanych wyrobów budowlanych (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    15)  informacji planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    16)  projektów rozwiązań kolizji, w przypadku ich wystąpienia (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    17)  przygotowanie dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez Wykonawcę stosownych decyzji administracyjnych i ich uzyskanie w tym m.in. decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenia na budowę, zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego  (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej do odczytu .PDF),

    18)  kompletnej dokumentacji projektowej i złożenie do odpowiedniego organu architektoniczno- budowlanego po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego                w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,

    19)  projektu instrukcji obsługi i użytkowania nowych urządzeń, stanowiących podstawę prawidłowej eksploatacji obiektu (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej .PDF).

    Przedmiot szacowania obejmuje również wykonanie innych opracowań, których konieczność wykonania ujawni się w fazie projektowania, niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz do prawidłowego w oparciu o ww. dokumentację wykonania i odbioru robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (3 egz. w formie papierowego oryginału + 1 egz. w formie cyfrowej).

     

    2.    W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:

     

    a.   uzyskania niezbędnych dla potrzeb zamówienia warunków technicznych - jeśli będzie taka potrzeba,

    b.  wykonania mapy do celów projektowych z dokonaniem kontroli usytuowania istniejących sieci podziemnych uzbrojenia terenu poprzez pomiar wszystkich elementów naziemnych sieci, z uwzględnieniem nasadzeń itp., a także wypisów z rejestru gruntów działek, które będą podstawą opracowania dokumentacji,

    c.  uzyskania opinii przyrodniczych w przypadku konieczności ich wykonania,

    d.  pozyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia robót dla przedmiotowej inwestycji,

    e. przygotowania materiałów do wniosku o zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno- budowlanych w przypadku konieczności.

    f. uzyskania wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych,

    g. dwukrotnej aktualizacji każdego z opracowanych kosztorysów inwestorskich w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Aktualizacja kosztorysów dokonana zostanie na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający będzie rozpoczynał postępowanie o udzielenie zamówienia na roboty budowlane po upływie 6 miesięcy od daty ustalenia przez Wykonawcę wartości zamówienia lub wystąpienia okoliczności mających wpływ na dokonane ustalenia szacowania wartości zamówienia,

    h.  wykonania zadania realizowanego na podstawie wykonanego projektu, Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do udziału w pracach w komisji przetargowej w charakterze biegłego, udzielania niezwłocznie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące projektu, nie później jednak niż w terminie 48 godzin od przekazania treści zapytań oraz do uzupełniania braków w projekcie i w przedmiarach robót, bez dodatkowego wynagrodzenia,

    i.  pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji, wg zamówienia opcjonalnego,

    j. wykonania innych opracowań, których konieczność wykonania ujawni się w fazie projektowania, niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz do prawidłowego w oparciu o ww. dokumentację wykonania i odbioru robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,

    k.  uzgodnienia trasy wszystkich sieci, zewnętrznych instalacji/przyłączy na Naradach Koordynacyjnych w razie potrzeby,

    l. pozyskania pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego, ruralistycznego albo zespołu budowlanego (na 5 lat),

    m. uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego i Użytkownika poszczególnych projektów.

    3. Wytyczne do opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem szacowania:

    Branża architektoniczna:

    a) wymiana stolarki okiennej, wykonanie nawietrzaków w oknach, okna w części bezpieczne,  przy hali sportowej okna z żaluzjami zewnętrznymi do zacieniania;

    b) wymiana stolarki drzwiowej (dostosować do obowiązujących przepisów- według założeń wynikających z audytu energetycznego i ekspertyzy technicznej bezpieczeństwa przeciwpożarowego);

    c)  wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;

    d) ocieplenie ścian zewnętrznych (elewacji) budynku- według założeń wynikających z audytu energetycznego, z przeprowadzeniem kompleksowych robót naprawczych ścian;

    e)  docieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku oraz ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych;

    f)  roboty wykończeniowe- w zakresie wynikającym z przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych (w tym m.in. naprawy, kompleksowe malowanie ścian i sufitów po wymianie przewodów elektrycznych, instalacji c.o. i grzejników);

    g)  remont WC, szatni;

    h) roboty związane z dostosowaniem budynku i jego instalacji do aktualnych przepisów p.poż.;

    i)  rozbiórka schodów wejściowych kolidujących z wykonaniem izolacji ścian  fundamentowych z ich odtworzeniem/przebudową;

    j)   izolacja pionowa i pozioma ścian (iniekcja krystaliczna według potrzeby) wewnętrznych i zewnętrznych (według potrzeby);

    k) wykonanie nowych opasek budynku, zagospodarowanie terenu wokół budynku;

    l)  wymiana pokrycia dachowego z ociepleniem;

    m)  wycinka lub przycięcie drzew kolidujących z elewacjami;

    n) wykonanie podjazdu/pochylni dla niepełnosprawnych, remont schodów frontowych, pozostałych schodów wejściowych do budynku;

    o) remont pomieszczeń piwnicznych, osuszanie ścian;

    p) wymiana drzwi wewnętrznych wg potrzeb,

    q)  przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych,

    r) inne prace nieujęte powyżej, wynikające z inwentaryzacji/oceny stanu technicznego budynku, audytu energetycznego, oświetleniowego, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia planowanej termomodernizacji.

     

    Branża elektryczna:

     Zasilanie:

    a) wyniesienie i wymiana złącza kablowego i układu pomiarowego na zewnątrz budynku w uzgodnieniu z operatorem sieci PGE Dystrybucja S.A.,

    b)  zachowanie istniejących podliczników i podziałów instalacji,

    c) wykonanie Głównego Wyłącznika Pożarowego GWP budynku w sposób zgodny z aktualnymi przepisami;

    d) wymiana Rozdzielni Głównej i wszystkich pozostałych w obiekcie.

    Instalacje wewnętrzne:

    e) wymiana instalacji oświetlenia wewnątrz budynku – przewody miedziane, bezhalogenowe, instalacja podtynkowa, oprawy energooszczędne w technologii LED, wykonanie oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego, 

    f) wymiana instalacji siły i gniazd wtykowych – przewody miedziane, bezhalogenowe, instalacja podtynkowa z dostosowaniem ilości gniazd i ich lokalizacji do potrzeb użytkownika,

    g)  wymiana instalacji zasilającej urządzenia technologiczne,

    h) instalacja odgromowa i uziemiająca – w całości do wymiany z dostosowaniem do aktualnej normy. Przewody odprowadzające i uziemiające ułożone w warstwie docieplenia ścian.   

    i) wszystkie wymiany instalacji, ich elementów oraz urządzeń z uwzględnieniem i dostosowaniem do aktualnie obowiązujących norm i przepisów PBUE

     

    Instalacje słaboprądowe:

    j)  instalacja przyzywowa/domofonowa – wymiana okablowania i urządzeń, dostosowanie lokalizacji do potrzeb użytkownika,

    k)  instalacja telefoniczna – wymiana okablowania i urządzeń z dostosowaniem lokalizacji do potrzeb użytkownika,

    l)  instalacja teleinformatyczna – rozbudowa instalacji o dodatkowe elementy umożliwiające odbiór sygnału Wi-Fi w całym budynku, rozbudowa z dostosowaniem do potrzeb użytkowników,

    m) instalacja sygnalizacji - p.poż oraz oddymianie, jeżeli takie będą wnioski z ekspertyzy p.poż,

    Instalacje zewnętrzne:

    n) oświetlenie zewnętrzne/terenu - rozbudowa – wykonanie oświetlenia na słupach oświetleniowych aluminiowych z oprawami typu LED (ok. 2 szt. istniejące + 4 szt. nowe od strony północnej),

    o) monitoring – monitoring wewnętrzny z uwzględnieniem aktualnych potrzeb użytkownika i ewentualnym uzupełnieniem o kamery zewnętrzne na słupach oświetleniowych,

    p) instalacja fotowoltaiczna – wykonanie instalacji na dachu budynku. Włączenie w układ zasilania budynku z uzyskaniem warunków i uzgodnieniami z PGE Dystrybucja. Moc instalacji wartości mocy przyłączeniowej budynku, ale nie większa niż 49kW.

    q) inne prace nieujęte powyżej, wynikające z inwentaryzacji/oceny stanu technicznego budynku w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia planowanej termomodernizacji.

     

    Branża sanitarna:

     

    a) wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. (wraz z dostosowaniem i połączeniem z węzłem c.o.) obejmująca całkowity demontaż instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji c.o. - montaż nowych grzejników, zaworów termoregulacyjnych przy grzejnikach i na instalacji,

    b) zwiększenie udziału automatyki poprzez instalację urządzeń do zdalnego monitoringu regulatorów parametrów grzewczych,

    c)  wymiana węzła c.o. z remontem pomieszczenia węzła, demontaż starych instalacji,

    d)  wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji (zgodnie z oceną stanu technicznego),

    e)  wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,

    f)  przebudowa przykanalików deszczowych rur spustowych,

    g) wykonanie drenażu opaskowego z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej,

    h) wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej w hali, sanitariatach oraz rozwiązanie wentylacji w innych pomieszczeniach według założeń wynikających z audytu energetycznego, wymiana kratek wentylacyjnych,

    i) wymiana instalacji hydrantowej,

    j) inne prace nieujęte powyżej, wynikające z inwentaryzacji/oceny stanu technicznego budynku w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia planowanej termomodernizacji.

    k) sprawdzenie drożności kanalizacji sanitarnej i deszczowej (inspekcja kamerą) - uwzględnienie ewentualnej przebudowy zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej,

    l) UWAGA: Jeden z głównych kolektorów sanitarnych przebiega pod budynkiem hali a stan jego ze względu na duży napływ ścieków nie jest możliwy do oceny. Mamy jednak informację, że jest on pozałamywany, nieszczelny.  Zalecamy jego przebudowę.

    4.  Warunki, które zostaną postawione na etapie przetargu: 

    1) Przy projektowaniu wymagane będzie doświadczenie oraz posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania dla każdej z branż, zgodnie ze wskazanym zakresem.

    2) Czas realizacji- 8 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

     

    Prosimy o odpowiedź do dnia 19.05.2025r. do godz. 12:00. 

    Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

    •             zaproszeniem do złożenia oferty

     

    W przypadku pytań:

    - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 44/732 30 38

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

    Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania

    Postępowanie nie posiada załączników

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Szacowanie wartości zamówienia polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej - 1 komplet Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300, Piotrków Trybunalski
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2785 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    128
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć