Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 23:45:36
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1105709
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1105709 : ZP.26.3.1.2025 Dostawa sprzętu komputerowego

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Agnieszka Celuch
    • Organizacja
      Urząd Miejski Starachowice
    • Oddział
      Centrum Usług Społecznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-07 09:39:00
    • Składania
      2025-05-12 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-12 09:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Nr referencyjny Zamawiającego Nr ZP.26.3.1.2025

    Starachowice, dnia 07.05.2025r.


    ZAPYTANIE OFERTOWE

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

    ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

    tel.: 41- 274-71-92 wew. 222

    e-mail sekretariat@cus.starachowice.eu


    2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 13/2025 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 05.05.2025r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

    3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego ul. Majówka 21a 27-200 Starachowice Centrum Usług Społecznych w Starachowicach - Działu Pomocy Środowiskowej zgodnie z poniższym zestawieniem.

    Kod CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe

    Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa 1 sztuki komputera o następujących parametrach technicznych:

    Parametr

    Wartość wymagana przez zamawiającego

    Typ

    Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie producenta oraz modelu oferowanego komputera.

    Zastosowanie

    Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.

    Procesor

    W architekturze x86_64, wynik CPU Mark min. 19 179 pkt, osiągający w teście https://www.cpubenchmark.net, wynik dla oferowanego procesora musi być opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net (oferent załączy do oferty wydruk z w/w strony).

    Ilość rdzeni: 6

    Pamięć operacyjna

    16 GB

    Typ pamięci: DDR5

    Parametry pamięci masowej

    Rodzaj dysku: SSD M.2

    Pojemność: 1 TB

    Obudowa

    Kensington Lock – Tak

    Kolor – czarny

    Płyta główna

    Płyta główna zgodna z zastosowanym procesorem oraz kartą graficzną

    Zintegrowana karta dźwiękowa

    Port HDMI – 1 szt

    Wersja HDMI – 1.4b

    Port DisplayPort – 1 szt.

    Wersja DisplayPort – 1.4

    Port USB 2.0 – 4 szt

    Port USB 3.2 Gen. 1 Typu-A – 3 szt.

    Port USB 3.2 Gen. 1 Typu-C – 1 szt.

    Karta sieciowa LAN – 1 Gbps

    Możliwość rozbudowy pamięci do 64 GB

    Karta graficzna

    Wbudowana karta graficzna

    Zasilacz

    Zasilacz o mocy – min. 180 W

    Napięcie wejściowe zasilacza – 90 – 264 V

    Gwarancja

    Gwarancja producenta 36 miesięcy

    Wymagania dodatkowe

    Bezprzewodowa klawiatura i mysz

    Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na terenie Unii Europejskiej

    System operacyjny

    Zainstalowany na komputerze 64 bitowy system operacyjny w języku polskim. Wymagania:

    1. Najnowsza dostępna wersja systemu.
    2. Obsługa rozszerzonego pulpitu oraz personalizacji pulpitu.
    3. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek.
    4. Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu.
    5. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v.4 i v.6.
    6. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
    7. Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta.
    8. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
    9. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
    10. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
    11. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
    12. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
    13. Wbudowany system pomocy w języku polskim.
    14. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
    15. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.
    16. Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.
    17. Możliwość pełnej integracji z usługą katalogową

    Monitor

    1. Przekątna ekranu – min. 23,5"
    2. Powłoka matrycy – Matowa
    3. Rodzaj matrycy - LED, IPS
    4. Typ ekranu – Płaski
    5. Monitor bezramkowy – Tak
    6. Rozdzielczość ekranu - 1920 x 1080 (FullHD)
    7. Format obrazu - 16:9
    8. Częstotliwość odświeżania ekranu - 100 Hz
    9. Czas reakcji – min. 5 ms
    10. Technologia ochrony oczu - Redukcja migotania, Filtr światła niebieskiego
    11. Wielkość plamki - 0,275 x 0,275 mm
    12. Złącza
    1. VGA (D-sub) - 1 szt.
    2. HDMI 1.4 - 1 szt.
    3. DisplayPort 1.2 - 1 szt.
    4. USB 3.2 Gen. 1 - 3 szt.
    5. USB 3.2 Gen. 1 Typu-B - 1 szt.
    6. USB 3.2 Gen. 1 typu-C - 1 szt.
    7. AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
    1. Regulacja wysokości – Tak
    2. Regulacja kąta pochylenia – Tak
    3. Regulacja kąta obrotu – Tak
    4. Możliwość zabezpieczenia linką (Kensington Lock)
    5. Dołączone akcesoria
    1. Skrócona instrukcja obsługi
    2. Instrukcja bezpieczeństwa
    3. Kabel zasilający
    4. Kabel DisplayPort
    5. Kabel USB-B -> USB-A
    1. Gwarancja - 36 miesięcy (gwarancja producenta)

    4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.


    5. KRYTERIA OCENY OFERT

    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:

    Cena ofertowa (C) – waga kryterium 100%

    Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

    Podana cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, które nie mogą ulec zmianie, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty musi być wyrażona w PLN. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym.


    6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    1)   Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności;

    2)   Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.


    7. WARUNKI WYKLUCZENIA

    Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514 t.j.).  

    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

    1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

    2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

    3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.


    8.    MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

    1)   Termin składania ofert upływa 12.05.2025 r. do godz. 9.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.

    2)   Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.05.2025r. o godzinie 9.05 w siedzibie Zamawiającego, przy użyciu systemu teleinformatycznego, bez udziału Wykonawców.


    9. PŁATNOŚĆ

    Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.

    nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 664-19-09-150

    odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

     

    10. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

    1)     Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami.

    2)     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    3)     Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnego portalu openNexus wraz z wymaganymi załącznikami.

    4)     Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.

    5)     Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać oferenta do wyjaśnień czy uzupełnień oferty.

    11. INFORMACJE DODATKOWE

    1)     Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    2)     Zamawiajacy zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

    3)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czym poinformuje stosownym komunikatem platformie zakupowej openNexus.

    4)     Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.

    5)     Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować do zamawiającego poprzez stronę internetową platformy zakupowej openNexus.

    Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:

    Pani Agnieszka Celuch mail: agnieszka.celuch@cus.starachowice.eu


    12. ZAŁĄCZNIKI:

    1)     Załącznik nr 1 - Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu 

          ZATWIERDZIŁ:

           DYREKTOR

    Centrum Usług Społecznych

          w Starachowicach

                      /-/

       mgr Wioletta Grosicka

     


    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zapytanie ofertowe.pdf pdf 177.6
    2025-05-07 09:39:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1.odt odt 9.37
    2025-05-07 09:39:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Komputer stacjonarny Dostawa komputera o wymaganych parametrach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zapytaniu ofertowym ZP.26.3.1.2025 1 szt. Centrum Usług Społecznych
    ul. Majówka 21a
    27-200, Starachowice
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025r. poz. 514). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 warunki udziału w postepowaniu - Oświadczam że spełniam warunki udziału w postepowaniu i nie podlegam wykluczeniu. Proszę wpisać "spełniam" lub "nie spełniam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    186
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć