- Strona główna
- Postępowanie ID 1105709
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1105709 :
ZP.26.3.1.2025 Dostawa sprzętu komputerowego
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Celuch
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-07 09:39:00
-
Składania2025-05-12 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-12 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Nr referencyjny Zamawiającego Nr ZP.26.3.1.2025
Starachowice,
dnia 07.05.2025r.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice
tel.: 41- 274-71-92 wew. 222
e-mail sekretariat@cus.starachowice.eu
2. TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 13/2025 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 05.05.2025r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego
do siedziby Zamawiającego ul. Majówka 21a 27-200 Starachowice Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach - Działu Pomocy Środowiskowej zgodnie z poniższym
zestawieniem.
Kod CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe
Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa 1 sztuki komputera o następujących parametrach technicznych:
Wartość wymagana przez
zamawiającego |
|
Typ |
Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest
podanie producenta oraz modelu oferowanego komputera. |
Zastosowanie |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb
biurowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. |
Procesor |
W architekturze x86_64, wynik CPU Mark min. 19 179 pkt, osiągający w
teście https://www.cpubenchmark.net, wynik dla oferowanego procesora musi być
opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net (oferent załączy do
oferty wydruk z w/w strony). Ilość rdzeni: 6 |
Pamięć operacyjna |
16 GB Typ pamięci: DDR5 |
Parametry pamięci masowej |
Rodzaj dysku: SSD M.2 Pojemność: 1 TB |
Obudowa |
Kensington Lock – Tak Kolor – czarny |
Płyta główna |
Płyta główna zgodna z zastosowanym procesorem oraz kartą graficzną Zintegrowana karta dźwiękowa Port HDMI – 1 szt Wersja HDMI – 1.4b Port DisplayPort – 1 szt. Wersja DisplayPort – 1.4 Port USB 2.0 – 4 szt Port USB 3.2 Gen. 1 Typu-A – 3 szt. Port USB 3.2 Gen. 1 Typu-C – 1 szt. Karta sieciowa LAN – 1 Gbps Możliwość rozbudowy pamięci do 64 GB |
Karta graficzna |
Wbudowana karta graficzna |
Zasilacz |
Zasilacz o mocy – min. 180 W Napięcie wejściowe zasilacza – 90 – 264 V |
Gwarancja |
Gwarancja producenta 36 miesięcy |
Wymagania dodatkowe |
Bezprzewodowa klawiatura i mysz Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału
sprzedaży producenta na terenie Unii Europejskiej |
System operacyjny |
Zainstalowany na komputerze 64 bitowy system operacyjny w języku polskim.
Wymagania:
|
Monitor |
|
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Maksymalny termin realizacji
zamówienia to 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez
Zamawiającego.
5. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny
oferty:
Cena ofertowa (C) – waga kryterium 100%
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Podana cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, które nie mogą ulec zmianie, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty musi być wyrażona w PLN. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym.
6. WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
1)
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej
działalności;
2)
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość
dostarczania i realizacji zamówienia.
7.
WARUNKI WYKLUCZENIA
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514 t.j.).
Z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023
r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863)
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
8.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1)
Termin
składania ofert upływa 12.05.2025 r. do godz.
9.00. Oferty złożone po tym terminie
zostaną odrzucone.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.05.2025r. o
godzinie 9.05 w siedzibie Zamawiającego, przy użyciu systemu
teleinformatycznego, bez udziału Wykonawców.
9. PŁATNOŚĆ
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w
terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na
której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45,
27-200 Starachowice NIP 664-19-09-150
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
10. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3) Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnego portalu openNexus wraz z wymaganymi załącznikami.
4) Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.
5)
Na każdym
etapie postępowania Zamawiający może wezwać oferenta do wyjaśnień czy uzupełnień
oferty.
11. INFORMACJE DODATKOWE
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiajacy zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czym poinformuje stosownym komunikatem platformie zakupowej openNexus.
4) Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.
5) Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować do zamawiającego poprzez stronę internetową platformy zakupowej openNexus.
Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:
Pani Agnieszka Celuch mail: agnieszka.celuch@cus.starachowice.eu
12. ZAŁĄCZNIKI:
1) Załącznik nr 1 - Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
ZATWIERDZIŁ:
DYREKTOR
Centrum Usług Społecznych
w Starachowicach
/-/
mgr Wioletta
Grosicka
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
