Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 05:04:13
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1118721
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1118721 : Inwentaryzacja stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa w Gminie Dobromierz

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Ewa Krzesaj
  • Organizacja
    Starostwo Powiatowe w Świdnicy
  • Oddział
    Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-06-04 09:27:00
  • Składania
    2025-06-13 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.      Zamawiający:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. :

„ Inwentaryzacja stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa w Gminie Dobromierz”.

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa  w Gminie Dobromierz powierzchni  113,5388 ha.

Inwentaryzacja winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj:

-ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. u. z 2025 poz. 567 t.j.)

- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012, poz. 1302)

       Dokumentację inwentaryzacji stanu lasu należy sporządzić w wersji papierowej w formie opisu tekstowego, zestawień tabelarycznych, map tematycznych  oraz w wersji elektronicznej. Dokumentację w wersji elektronicznej należy  sporządzić  w postaci baz danych oraz w postaci map cyfrowych, z wykorzystaniem geograficznych systemów informacji (GIS), w państwowym systemie odniesień przestrzennych, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. tj. z 2024 poz. 1151 ze zm.).

 

Inwentaryzację należy sporządzić w:

- w wersji papierowej w formacie A4 – 2 egzemplarze

- w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF i w technologii wektorowej na trwałym nośniku informacji – 2 egzemplarze

 

Mapy ewidencyjne działek wraz z wypisem z ewidencji gruntów działek objętych inwentaryzacją Zamawiających przekaże Wykonawcy w wersji papierowej.

 

3.      Termin realizacji zamówienia: 18 grudnia 2025r.

 

4.      Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań:

Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

5.      Miejsce składania oferty cenowej

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt. 4 niniejszego zapytania należy złożyć:

za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

6.      Termin składania ofert ustala się do dnia 13 czerwca  2025 r. do godziny 10.00.

7.       Opis sposobu obliczania ceny

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.      Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

  8. Warunki płatności: 

a) Wypłata wynagrodzenia za wykonanie zamówienia nastąpi po podpisaniu przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego i przedstawieniu przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni przelewem na konto wskazane na fakturze.

b) Wynagrodzenie jest stałe na czas trwania umowy i obejmuje wszelkie koszty związane   z realizacją umowy.

 

9. Informacje dodatkowe

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.      Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.      Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 74/85-00-470  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 1- Oferta cenowa.docx docx 18.09
2025-06-04 09:27:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.doc doc 90.5
2025-06-04 09:27:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 20.38
2025-06-04 09:27:00
Postępowanie
zał.1 - oferta.docx docx 17.7
2025-06-04 09:27:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1- Oferta cenowa.docx docx 18.09
2025-06-04 09:27:00
Kryterium
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 20.38
2025-06-04 09:27:00
Kryterium
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.doc doc 90.5
2025-06-04 09:27:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inwentaryzacja stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa w Gminie Dobromierz Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

zał.1 - oferta.docx

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2881 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- Ofer [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Pro [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
92

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć