Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 13:02:56
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1105910
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1105910 : 6/CURI/UŁ/2025 Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Sławomir Jaroszczak
  • Organizacja
    Uniwersytet Łódzki
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-08 10:29:00
  • Składania
    2025-05-26 09:30:00
  • Otwarcie ofert
    2025-05-26 10:00:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem inwestycji jest remont i częściowe wyposażenie wybranych pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego wraz z instalacją wewnętrzną wodnokanalizacyjną, wentylacją mechaniczną i klimatyzacją oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Zał. nr 7 do SWZ_Wykaz prac_.docx docx 60.99
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 30.07
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy.docx docx 108.15
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 59.72
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 28.49
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 28.26
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 31.63
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx docx 69.02
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
SWZ_etap-I_(2).docx docx 232.11
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_08.05.2025.pdf pdf 137.01
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 73.42
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 28.97
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja_projektowa.zip zip 76494.08
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 1133.7
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Zał. nr 12 do SWZ_Standardy Dostępności architektonicznej UŁ.pdf pdf 6736.74
2025-05-08 10:29:00
Postępowanie
Protokół z wizji lokalnej z dnia 16.05.2025.pdf pdf 217.04
2025-05-16 12:22:33
Publiczna wiadomość
Lista obecności_16.05.2025.pdf pdf 157.87
2025-05-16 12:22:33
Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania z 21.05.2025.docx docx 20.19
2025-05-22 12:07:02
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 189.13
2025-05-26 10:41:50
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (korekta).pdf pdf 176.79
2025-05-26 15:13:57
Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 265.21
2025-05-30 11:57:35
Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi dotyczace uniewaznionego postepowania nr 3_CURI_UŁ_2025.docx docx 29.4
2025-05-08 11:34:36
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-05-30 11:57:35
Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Załączniki

  • Zawiadomienie o unie [...].pdf
2025-05-26 15:13:57
Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załączeniu korektę Informacji z otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu przesłaną w dniu dzisiejszym o godz.10:41:50
Za zaistniałą omyłkę przepraszamy

Załączniki

  • Informacja z otwarci [...].pdf
2025-05-26 10:41:50
Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Załączniki

  • Informacja z otwarci [...].pdf
2025-05-26 09:30:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 600 000,00 zł brutto
2025-05-22 12:07:02
Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy przesłane za pośrednictwem Platformy w dniu 21.05.2025 r.

Załączniki

  • odpowiedzi na pytani [...].docx
2025-05-16 12:22:33
Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załączeniu protokół z wizji lokalnej przeprowadzonej w dniu 16.05.2025 r. na terenie planowanej inwestycji. Protokół zawiera odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawcę obecnego podczas wizji lokalnej.
Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę.

Uwaga: Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym złożenia oferty w przedmiotowym postepowaniu.

Załączniki

  • Protokół z wizji lok [...].pdf
  • Lista obecności_16.0 [...].pdf
2025-05-14 12:44:31
Sławomir Jaroszczak Zamawiający informuje, że w związku z wpłynięciem w dniu 14.05.2025 r. wniosku Wykonawcy o przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie przedmiotowej inwestycji oraz w nawiązaniu do zapisów pkt. IV. 12 SWZ - wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 16.05.2025 r. godz. 9:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przy wejściu głównym do budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego od strony ulicy POW. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym złożenia oferty w przedmiotowym postepowaniu.
2025-05-08 11:34:36
Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załaczeniu pytania Wykonawców złożone w ramach unieważnionego na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp postępowania nr 3/CURI/UŁ/2025 pn. „Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I” wraz z odpowiedziami
Ponieważ przedmiot postępowania nr 6/CURI/UŁ/2025 pozostaje niezmieniony w stosunku do postepowania nr 3/CURI/UŁ/2025 stanowisko Zamawiającego przedstawione w odpowiedziach na poniższe pytania należy uznać za obowiązujące w ramach postępowania nr 6/CURI/UŁ/2025.

Załączniki

  • Pytania i odpowiedzi [...].docx

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
441
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć